"I gotta take a risk, take a chance, make a change "

godmorgon :)

aldrig hade jag trott att dagarna skulle gå så fort och att det faktiskt skulle komma ett nytt år och ett nytt januari. hela hösten har jag gått och väntat på att ett kärnkrafftverk, en meteor, en atombomb eller skit mycker dinosaurier skulle komma och förgöra jorden. men nej, vi klarade oss även denna höst och det kanske man ska vara glad för?

idag är det den tredje januari och snart den 24e mars.

snart ska jag och martin ta oss ner och skrapa bilen så vi kommer iväg. jag ska till mamma och han ska ut till gurra och träna. sen kommer han till min mamma och tar en fika. sen får jag se om jag följer med honom hem eller om jag stannar en stund till.

om några månader kommer värmen tillbaka, bit ihop och håll ut. fan vad jag längtar.


brun, glad och nere i skåne.



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0