"happy birthday baby :)"

jamåhanlevajamåhanleva.. födelsedagsbarnet sitter nu och spelar fifa. chrille, bulan och ida har åkte hem och glasstårtanär uppäten. snart ska vi börja med middan.. jag som är proppmätt haha.

nu är min älskling gubbe. och har insett att om ett halvår är det närmre till 25 än det är till 20. stackarn. påstår att han blivit rynkig och gråhårig under natten. inget som jag märkt av, men sen så har jag nog inte tagit mig en ordentlig titt på honom idag heller. hah ;).
 
imorgon ska vi på middag hos min syssling som fyller 18 år på tisdag. den jävlen.. två månader äldre än mig är han. det har jag mina föräldar att skylla på för.. men men, snart är det min tur och då ska det firas med bravur!!


grattis på födelsedagen snygging <3



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0