Gomorgon

gomorgon vänner!
nu har jag vaknat. men jag ligger kvar i sängen och myser. har inte gått upp ännu. martin reste sig precis upp och gick och började göra frukost. älskar att äta frukost med honom på helgerna, för då anstränger vi oss alltid lkite extra.

hur gick det igår då?
hur bra som helst, jag var nervös helt i onödan. jag kom till el amir tjugominuter förtidigt, så jag fick gå runt och kolla lite i stan en stund innan jag tillslut gick in och frågade efter personen jag skulle träffa. hon var inte där ännu men jag fick isället träffa en urtrevlig kille som på engång började lära upp mig i black jack dealing. det var hur jävla kul som helst! dock väldgt svårt då huvudräkning inte är min starkaste sida, men nu ska jag börja öva som fan hemma på både matte och att blanda korten snyggt och bra.

det var väl vad jag hade störst svårighet med, agtt blanda korten på det sättet man ska. men jag fick bakläxa att öva hemma på en vanligkortlek.
när jag var klar gick jag till souk gallerian och mötte mickis som satt och klippte sig. vi gick sen till tunnelbanan och åkte hem till henne. jag var så trött efter fredagen bravader att jag nästan somnade i deras soffa när vi tittade på tv.
tillslut åkte  jag hem till martin och vi kröp ner i soffan och tittade på jarhead som gick poå sexan. tyvärr somande vi både i soffan innan filmen var slut.

om två timmar kommer emma och plockar upp mig och vi ska åka ut till stallet för veckans ridtur :). sen ikväll ska jag och ida träna ki-box på friskis, bara så att vi verkligen är förberedda tills våran egen jympalektion på onsdag.

nu ska jag kliva upp och hjälpa martin med frukosten.
vi hörs senare!


låt bilden tala, haha. jag och ida i fedags


 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0