"fuck it up"

jag glömde publicera det förra inlägget förut, smart som jag är. så jag gjorde det nu :p.. bra gjort carro.
så ni vet att jag redan vart och fikat med elli. hennes pojkvän fredrik var med också.

vi hamnade på bellmans vid hör torget. tog en varsin chailatte. inte i närheten så god som den på café 60 plus att jag fick vänta på min i typ 20 minuter. sunk.
nu är jag iallafall hemma igen och sitter i mina absoluta favorit byxor. mina ljuslilapyjamas brallor, as sköna! haha.
martin ligger i soffan och äter kakor.

imorgon ska jag träna och sen passa tjejerna. visst låter det som om mitt liv är fullt med fart och flärd nu? det är det inte.
aniho, nu ska jag spela sims en stund. vi hörs :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0