förbannad.

vet ni? det har varit en nästan perfekt dag.. tills för ca en timme sen när jag skulle byta om till träningskläder för att går ner till gymmet och möta ida för dagens ki-box pass. jag fick jätte ont i magen, ungefär som jag får när jag druckit mjölk (jag är laktosintolerant). så jävla irriterande.. jag hade sett framemot det hela dagen.. speciellt eftersom min och idas lektion gick jättebra idag. klassen verkade supernöjd.
men nej nej då får inte jag träna idag. eller hade det inte vart för martin så hade jag nog gått ner och tränat ändå.
som tur var hade ju ida redan hunnit till gymmet också.. men hon sa att det var lugnt och att hon kunde gymma istället.
men men.

så nu har jag suttit och övat på att blanda kort i 40 minuter.. martin och jag ska kanske spela lite black jack när han kommer hem, så att jag får praktisera alla regler och sådär. sen pratade vi om att kanske lira lite några stycken innan konserten på lördag.
vi ska gå och se martins brors band spela på klubben. billion ocean, vi har sett dem live en gång förut, men det här ska bli riktigt häftigt när det är i en riktigt lokal!

nej ni, nu ska jag vara arg över att jag inte kan träna idag en stund. vi hörs senare. peace.



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0