"falling rain"

godmorgon:)
nu är jag vaken och har precis fått i mig en skål med havregrynsgröt till frukost, gooott!
nu sitter jag och lyssnar på musik och myser med en kopp te. om lite mer än en timme ska jag möta ida på gymmet för dagens träningspass, axlar och biceps. jag älskar verkligen att vara nere på gymmet. jag kan koppla bort den vanliga världen och bara göra allt i min takt. sen är det en så underbar känsla att få ta i lite och bara känna endorfinerna i kroppen.
man blir så lugn.
sen efter gymmet bär det av till mor min en stund innan jag ska till stallet. måste få tag på mickis kom jag precis på. så vi kan göra sällskap till stallet.

nu ska jag sätta på mig mina träningskläder.

peace.


såhär ska jag se ut i sommar med all träning :p haha


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0