"everybody wanna be me.."

vet ni vad? jag skulle kunna ägna en hel vecka åt att sitta och hitta saker hos folk som jag också vill ha.. tjejer med långt vackert hår, fina kroppar, mycket pengar, fruktansvärt coola stilar, söta husdjur, modelljobb, media uppmärksamhet, you name it. självklart vill man vara ung, snygg och framgångsrik. den som säger något annat blåljuger eller har redan allt det där.
jag vill vara snygg, framgångsrik och ha snuskigt mycket pengar.. jag vill vara bra på något som folk uppmärksammar. jag vill klara mig själv i den stora världen. jag vill kunna göra något bra och något som jag tycker är kul.

problemet är att jag inte riktigt kommit på vad bara...

men, jag är avundsjuk!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0