Carro 2008

alla bloggare gör någon löjlig "årsresumé".. jag tänkte bara visa hur jag sett ut under året som har gått. coolt va? haha.
enjoy



i början av året. jag var ensam ganska mycket och funderade onödigt mycket.


vintern fortskred och vi började festa.


och festa och festa.


gick med i ungdomssektionen i nacka ridklubb. sitter nu som vice ordförande.


jävlar vad jag fyllde 17


började umgås flitigt med ida.. ser nu att bilderna ligger huller om buller. fuck it.


bodde ensam hemma i en månad. fick måånga nya vänner.


var på rehablitering i falun.


kom hem och fortsatte festa. träffade martin i samma veva :)


försommaren började smyga sig på. vi hade middag hos ida.


var på rock konsert. in flames


slutade skolan


passade tjejerna i början på sommaren. varmt och härligt väder :)


var på rhodos med mina vänner.



var på iron maiden med martin och elin och några till


spelade basket och levde i sommar värmen.


åkte till skåne, jobbade med kossor och klippte lugg ocg blonderade mig.


hösten trängde sig på. jag och micks skapade våran egna stil. (haha)


började avsky allt som hade med skolan att göra.


fick ett break och åkte till gotland med martin.


återföreades med mina saknade vänner.


gott nytt år på er era jävlar. 2009 här kommer jag.



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0