"Bet it sucks to see my face everywhere"

mätt och belåten. har precis tryckt i mig nästan en hel baugette med maaassor av gott på.
vi har varti i forum och jag inhandlade, en ny mascara, anikts creme, ett nytt skissblock och en jättefin tröja som jag velat ha i hundra år som nu kostade 49 kr istället för 249. hur tur har man inte då?

jag och martin har lagt upp kvällen så att vi har köpt nästan ett kilo godis och hittat en film som börjar vid 21.00. längre än så kommer vi nog inte ikväll och fan vad skönt det känns :).
imorgon ska jag till min mamma och sen får vi se vad som händer. på söndag fyller min lilla gris 22år.
nu ska jag krypa ner i soffan med honom.

vi hörs !


pepararkaksbaket spårade. det slutade med att vi hade en hel plåt full med penisar...!



 

//carro


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0