"based on a true story"

nu är jag hemma hos mamma och sitter med hennes minililla laptop. eller ja, den är väl 12 tum, lite mindre än min. jag och ida har varit och tränat i en och en halv timme. det vart 25 minuter på crosstrainern och resten axlar och biceps.

här hemma hos mamma har jag suttit och pillar lite med mina pärlor. jag har gjort två nya armband i svart och "guld".

jag och mamma sitter och kolla rpå spårlöst försvunnen och alla bara grinar hela tiden. hajjar inte grejen, när man väl får träffa sin riktigt familj så ska man väl vara glad? haha.

men men , snart ska jag ner till stallet och rida lite :)
stackars lilla mickis låg hemma och var jätte sjuk. jag som hoppats på att få träffa henne idag.

peace.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0