Är det någon där?

just nu känns det nästan förbjudet tidigt.. sådär tidigt som man egentligen inte ska vara uppe. fast jag har redan vart uppe i 45 minuter och ätit frukost med martin innan han gick till jobbet.
jag somnade vid kvart över tio igår, hur skönt som helst, så nu är jag utvilad även fast jag kom upp såhär tidigt.

idag är det tisdag och jag har min horlektion på morgonen, form. fast idag känns den inte lika tung faktiskt. jag ska till banken på håltimmen och se om jag kan fixa internetbank så att det bli lättare med pengar till martin och så att jag kan börja handla över internet. efter skolan ska jag förbi mamma och titta hur hon mår, den här delen av cellgiftsbehandligen är väldigt jobbig och hon orkar knappt stå upp. så jag tar mig en stund att åka dit innan jag går ner till stallet.

nu ska jag klä på mig och sätta på mig dem nya armbanden som jag köpte igår, något som jag velat ha jätte länge. det är verkligen kul att köpa något som man längtat efter :). sen har jag tydligen börjat inse värdet av pengar... :S jag vill, vill, vill ha något men sen när jag provar eller håller i det börjar jag tänka; hur mycket kommer jag använda det, finns det något billigare, är det verkligen värt det. och i 90% av fallen så köper jag inte grejen. usch vad är det som händer.


max rockar loss på spelningen i lördags. jätte duktiga var dem och vann deltävlingen! klicka på bilden för att komma till deras sida :)
//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0