"a little bit of love to me"

den internationella bakfylledagen är här och traditonsenliga som vi är så är vi bakfulla idag. fast inte så farligt. bara så där lagom att man vill ligga och mysa hela dan.

gårdagen var ovanligt lugn för ett nyårfirande.
vi mjukstartade hemma hos martins kompis björn med hemmagjord pizza och lite "för krök". jag elin och ida hann dansa och lyssna lite på musik också.
sen gick vi till en buss som vi missade och fick sen spendera en halvtimme på busshållplatsen i kylan. fy fan för tunna strumpor och högklackat.
tillslut kom bussen och vi åkte till björns bror på värmdö. "festen" där var till e besvikelse. visst vi visste om att dem som var där var lite äldre och så.. men det var rena skämtet vad städat och fint det skulle vara, det var "vuxen"kalas. vi vart så besvikna. iallafall vi brudar som ville dansa och ha as kul.. det hade säkert vart mycket roligare om vi känt folket där eller om de vart lite mer party. vi var heltenkelt för omogna.

men det viktigaste var ändå att jag fick vara med martin på tolvslaget. vilket jag sa redan från början, att det inte spelat någonroll vart vi var eller med vilka vi var med, bara jag fick vara med honom.
efter champange, raketer och kramar drog vi oss mot nacka igen och hamnade tillslut hos björn igen. vi efterfestade till klockan halv fem och det slutade med att jag och martin sov kvar där.

så imorse vaknade jag i en as skön säng med universums mjukaste täcke. jag har aldrig undrat vad ett täcke är gjort av förut.
jag och martin låg i soffan hemma hos björn ett tag innan björn och trybbe vaknade till liv och vi tog oss ner till helins pizzeria och åt den grymma pizzan som jag nämde igår, med mycket gott samvete!
nu sitter vi hemma och kollar på vänner maratonet som går på femman. nästan hela sista säsongen har körts idag. helt underbart när man inte har så mycket annat att göra.

nu ska jag teckna en stund och sen kanske krypa ner i soffan med martin en stund igen.
vi hörs:)


Min maffiaboss innan vi åkte till björn.




pizza :D


jag och ida


ida och elin släpper loss ;)


jag och älsklingen hos björn :)


ida och bulan när vi väntade på bussen.


sen tog tyvärr batterierna slut i min kamera.. så mer bilder än såhär finns inte. lite synd tycker jag.



//carro

Kommentarer
Postat av: Ida

Kan inte du maila över bilderna tillmig? :)

2009-01-02 @ 12:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0