wow

åhh, sitter och kollar stilar på lookbook.. det finns så jävla mycket coola människor i världen. helt fantastikt hur mycket olika stilar och klädcombon det finns. jag måste ta mig hem till min mamma så jag kan sy någon dag ^^ . skulle vara helt underbart med en symasikn och alla olika sorters tyger här hemma hos martin, men det får ju dessvärre inte plats i denna lilla etta. fast jag älskar att bo här med min prins.

nästa vecka kommer studiebidraget och jag ska kolla efter lite olika saker som jag vill ha den här månaden. ett nytt nitbälte skulle vara great. som man kan ha i sommar också.. well well, det blir till att leta runt efter något som passar mig.

åhh, på torsdag kör dem underworld på sexan. jag ska titta :D



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0