who the fuck is alfons?

hördu lillasyster. du kan inte träffa en kille som heter alfons, bli ihop med honom och sen inte lägga upp en bild... för jag när jag hör namnet alfons tänker jag:

Alfons Åberg är en liten, ganska vanlig kille, som bor med sin pappa. Då han är mindre har han en låtsaskompis vid namn Mållgan, som bara han kan se. Senare, i lekskoleåldern, får han riktiga vänner som Milla och Viktor. Han har även en katt som heter Pussel.

tell me, who the fuck is alfons?


the one and only ALFONS ÅBERG!


//carro

Kommentarer
Postat av: Millan

HAHAHAHA! iblöand älskar jag

dig mer än vanlig storasyster :p

<3

2009-02-05 @ 15:57:12
URL: http://dampapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0