what to do? CONVERSE!

jag känner mig ensam.. så jag tog sällskap av kameran en stund, tills batterierna tar slut. fan vad jag hatar batterier. dem tar alltid slut. förr eller senare..
nej jag ska uppfinna det nya evighetsbatteriet. sen ska jag tjäna massor av pengar på det och köpa mig ett slott i legoland och äta glass och karameller hela dagarna utan att få hål i tänderna eller bli tjock. sen ska jag ha sjuttioelva rosa ponnier med stjärnor på rumpan och en regnbåge överallting.. och alla ska vara glada. crack, nej, tråkiensamheten, JA!



ett par gamla converse luktar inte hallon, även om det ser ut som om det är den underbaraste doften i världen jag drar in i näsan... svar; negativt.



tillsammans är vi snygga, cool och halkar på varenda isfläck.



ooh honey, your my everything.



//carro

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej! Vill du sälja dina converse? Jag köper dem jättegärna:) Otvättade isf.



Puss och kram<3

2011-08-24 @ 23:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0