vidrigt!

jag är hemma igen, hipphurray! för idioterna i skolan hade ställt in alla morgon lektioner.. jag gick upp klockan sex imorse bara för att hinna duscha och allt innan jag skulle dit. jävla mongon. kan dem inte skicka ett mail eller förvarna än? resten av lektionerna börjar inte förrns efter lunch, så vi snackade oss ur dem. skönt att man slapp sitta kvar där och sura iallafall. nu kan jag sitta här hemma och sura istället. ååhhh, det är så irriterande.

anyhoe är jag hemma igen nu och har satt mig i soffan med en kopp te och tänkte sätta på lite LA ink en stund och sen kanske vara lite kreavtiv. usek mötet börjar inte förens kvart i fem och jag behöver inte åka hemmifrån förens vid fyra tiden, as nice!
synd bara att martin tränar fotboll till halv nio ikväll. men vi funderar på att gå på bio i sickla när han kommer hem. länge sen man gjorde det..
nej nu ska jag kolla la ink. vi hörs sen :)


kom hem nu mamma. jag saknar dig!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0