världens bästa jobb?!

jag har kommit på vem som har världens kanske bästa jobb.. olle waller! ni vet "fråga olle". fatta att få resa land och rike och prata om sex! haha, nur nice skulle inte det vara? jag vill bli nya olle!

jag är ledig idag, och ändå gick jag upp vid halv åtta. detta för att jag ville se söta kenza på the voice. eller nja, det var inte därför jag gick upp men när jag slog på tvn så var hon iallafall där. jag gick mest upp för att jag inte ska vända dygnet på något sätt så jag är trött imorn när jag ska till skolan.

planeringen idag är lite luddig, jag ska plugga lite, sen vill jag ta en promenad och ikväll ska jag träna kibox :).
sen ska jag och martin handla och greja, får se vad som händer under dagen.




//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0