drömlinnet!

åhh vilken hård dag! jag överlevde feministlektionen (vi kallar den så framtills att vi haft sex&samlevnad) och snubblade vidare till naturkunskapen. jag och ida spenderade den sittandes i korridoren med naturkunskapsböckerna uppslaga. vad det stod i dem har jag ingenaning om, jag var för less för att läsa och anstränga mig. så efter ca 45 minuter på golvet i den dammiga korridoren reste vi oss och vandrade bort till matsalen för att äta lunch. tjugo minuter senare satt vi i dramasalen och lyssnade till informationen om temaveckan som börjar på tisdag, jag undrar varför det kallas temavecka när det bara är två och en halvdag vi har på oss... jag trodde en vecka var sju eller iallafall fem dagar.. sick.

efter infon samlades jag och min grupp i cafeterian och brainstormade tills vi nått så långt utanför gränserna av vad som är möjligt att göra att vi vart tvugna att runda av. så jag kom ifrån skolan vid tio över tolv istället för tjugoitre. så jag tog en promenad till forum själv och gick runt där och provade kläder och tittade på saker i min helt egna värld. det hela slutade med att jag hittade linnet jah drömt om! i svart!  när jag skulle betala så stod det 79kr på prislappen och när hon "blippade" in linnet så stod det 49 på skärmen och jag blev hur glad som helst..

nu har jag varit hemma i ett par timmar och martin kommit hem och sitter och nördar framför sin dator :). snart ska vi laga american pancakes till middag och sen ska jag ner och träna ett medelpass med ida och syrran.


kolla ryggen :D



 

//carro

Kommentarer
Postat av: Jenna

Fin blogg! :)

2009-02-05 @ 17:41:25
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: Elin

sjukt snyggt Carro:D

2009-02-06 @ 13:01:19
URL: http://elinj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0