trötter

studiedagen är om några timmar över.. jag känner hur välbehövd den var och jag har spenderat mestadels av dagen i soffan.
imorse efter att jag bloggat bakade jag muffins innan jag tog en promenad ner till martins jobb och höll honom och rickard sällskap på lunchen. sen knatade jag hem igen och åt två av mina muffins samtidigt som jag bäddade ner mig i soffan och lästa "doktor glas", som för övrigt ska vara utläst och klar att presentera i ett seminarium på fredag, jävla skit! så jag får väl läsa lite till.
när jag läst i ca en och en halv timme vart ögonlocken tunga och jag somnade i soffan och vaknade inte förrens martin slog igen dörren när han kom hem, vid fyra :p. martin fick upp mig ur soffan och vi lagade middag innan vi åkte och handlade och sen tränade. jag och alicia körde stenhårt på kiboxen och martin lökade runt inne på gymmet.

nu är vi hemma och har duschat och ätit en till muffins och en halv apelsin var. yummie!
nu ska jag fan gå och lägga mig. krafterna är slut och jag ska upp tidigt imorn...

sov så gott :)


jag och gulliga alicia i skolans studio :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0