tjuris..

tisdag kväll och jag är hemma igen! as skönt. men sen så har det ju sina anledningar också.
idag drog temaveckan igång och vi har filmat och fixat hela förmiddan. efter lunch gick vi runt och kollade iv-val. jag och ida var och kollade på två stycken, rörlig bild - filmproduktion och design - modellkonstruktion och vi tror fan att vi slår till på båda två. hur bra som helst! så jag kunde med gott samvete gå ut genom dörrarna i skolan redan vid tolv tiden.
efteråt åkte jag hem till mamma och gick ut med hunden, hämtade lite bilder och rotade lite i mammas garderober. nu ska jeansjackorna fram!

sen ska jag införskaffa mig ett par gladiator sandaler, shestore har skitsnygga.. men jag ska kika runt lite.
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. martin ska åka och träna om en stund, men just nu beter han sig som om jag luktade skitilla och vill inte ens sitta med mig i soffan utan ska sitta vid sin data och tjura. kul kille?! njaae.
well well, nu ska vi ner till tvättstugan, det hade jag helt glömtbort..


saaaknar..


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0