this will be the day that i die

finns det en fram-och baksida på 500-lapparna? för en brud på tv frågade precis vem som var på baksidan av 500-lapparna.. knepig fråga...

martin har nu begett sog iväg på spelarmöte och sen fotbollsträning och jag är ju som bekant hemma hela kvällen ikväll.. för att ta igen lite skola och vila upp mig. fast just nu sitter jag och längtar ner till gymmet bara för att få röra på mig, abstinens! får se om jag kanske tar en promenad eller något innan martin kommer hem om jag lyckas få lite plugg gjort för engångskull.

på håltimmen idag gick vi till forum. jag shoppade upppengarna som jag tjänade igår när jag passade barnen. det blev ett par fingarlösa vantar, en sjal och en liten "party" väska och två par örhängen i guld.. jag blir så glad när jag får handla saker jag vill ha, billigt! det är helt sjukt vad coola grejer dem har på new yorker för nästan inga pengar. hur mycket tuffa t-shirts och sånt som helst, så när jag känner att jag verkligen har råd ska jag införskaffa mig ett par stycken.

på vägen hem idag ringde jag min mamma för att berätta att jag inte kommer förbi idag.. hon lät jätte trött och dålig och medelade att hon blivit flyttad till sjukhuset igen.. hon hade tydligen jätte dåliga värden.. så nu vet jag inte när jag får träffa henne igen heller. till råga på allt så har jag idag, slagit i armbågarna, knäna, skrapat upp ena handleden och brutalt ramlat av en HÖGstol (stolen var hög, inte jag!) mitt i klassrummet.. precis när jag slagit mig överallt och fortfarande satt på golvet lite chockad över fallet så hör jag "...this will be the day that I die, this will be the day that I diiiieee.." från radion. jag började då inse att mitt liv kanske skulle sluta den här dagen. men vad, jag lever ju fortfarande! *peppar, peppar*


jag vill inte dö.. jag har ju kul !


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0