The "real" alfons.

jag har helt glömt bort att säga att jag igår fick träffa syrrans kille, alfons och nu har jag gjort mig skyldig till att visa hur han egentligen ser ut.. jag menar jag kan ju inte utge den alfons syrran är tillsammans med för att se ut som värsta tönten.. så FÖRLÅÅÅÅT alfons, jag ber om ursäkt och ska nu visa hur du ser ut på riktigt!




det här är alltså den riktiga alfons eller ja, han som syrran är tillsammans med.. försök att inte förväxla dem med varnadra, dem är fruktansvärt lika faktiskt.. här under har ni alfons så som jag trodde han såg ut förut ber än en gång om ursäkt över mitt brutala misstag ;). haha



//carro

Kommentarer
Postat av: alfons

haha tack så mycket, inte för att jag riktigt ser ut så men visst;)

kul att träffa dej iaf:)

2009-02-08 @ 16:49:35
URL: http://daahman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0