tatueringen..

nu har jag tränat och duschat och martin är inte hemma. tråkigt, men ack så tyst och lugnt, ingen som trängs i soffan.. vad stor soffan kändes helt plötsligt, nää nu får han komma hem!
jag har fotat och lagt in bilden på tatueringen, tänkte lägga upp och visa den, någon kanske är intresserad av att se den. för jag har ingen vidare lust att springa runt med ett A3-block under armen bara för att visa alla hur min coooola bild blev haha. martin älskade den och såg lite avis ut när jag visade vad jag åtstadkommit under tiden han jobbat och slitit. jag ska iallafall ner och visa den för jobbarkompisen imorn på förmiddan. hoppas han gillar den !

nu ska ni iallafall få sen den, det får bli lite utav en premiär, första handritade bilden i bloggen, haha. grattis bloggen!


bilden är gjord i blyerts, men fick gå igenom photshop för att höja kontrasterna, det är svårt att fota vittpapper, det blir så fula reflektioner och överexponeringar. men den här vart ju helt ok, eller vad tycker ni? (yes bilden är signad för att ingen ska sno den :P)

//carro

Kommentarer
Postat av: ♥ SimplyMalin

Oj, skicklig ritning! :D



Är det din framtida tatuering eller? ^^

2009-02-11 @ 23:21:40
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/
Postat av: ida

jääävlar vad snygg!

2009-02-12 @ 09:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0