snor

solen smyger sig in genom gardinerna i vardagsrummet, det är jätte härligt väder ute och när martin kommer hem från gymmet ska vi ta en promenad. jag fick inte följa med ner idag heller pågrund av en hals som borde amputeras och en näsa som borde rensas.. det är inget vidare idag... men jag hoppas på att bli lite bättre fram till eftermiddan när vi ska förbi ida och chrille och fota till min foto uppgift, filmaffischen.

filmen igår då, jo den vasr helt ok.. fast eftersom det är en film baserad på verklighändelse så visste man ju precis vad som skulle hända.. inte så fruktansvärt spännande.. men den var bra gjord, lite för lång dock. men tom criuse var cool.
martin var iallafall precis som vanligt helt salig efteråt, vilket han alltid är när vi sett krigsfilmer, typiskt killar.

men men, jag ska föröska kurera mig en stund här i soffan till min snuttis kommer hem.
vi hörs senare.


skolavslutning i nian.. fan vad jag saknar soooommar!!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0