sjukling.

idag är jag och martin hemma. martin är sjuk, jag har ont i halsen men ska till skolan och gå på bilden. varför? för att jag tycker om bild och för att vi inte haft det på as länge och jag vill bli klar med mitt konstverk ;).
får se om det blir någon träning ikväll. är inte så säker. kanske går ner till gymmet en stund iallafall, men om det blir någon ki-box är jag inte säker på..

jag drömde i natt att chrille åt scones och vägrade bjuda mig, jaa det är helt sant! så när jag vaknade imorse var jag fruktanskvärt sugen på scones och gick upp och bakade det till mig och sjuklingen här bredvid mig.
annars så har vi mest kollat på animal planets djurpoliserna och kramats i soffan, vilket vi nu ska fortsätta med :)
vi hörs.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0