pannkakor

nu står det en tallrig med ett berg pannkakor på diskbänken. våran middag är klar! anledningen till att jag lagade de redan nu är för att vi ska hinna göra allting i lugn och ro sen. för när martin kommer hem från jobbet om lite mer än en timme så går vi direkt ner till gymmet och kör mage/rygg. sen är det bara full rulle hem för duschning, ätning och tillfixning innan kvällens spelning som jag har tjatat om i typ två veckor. det ska bli askul :).

inspirationen tröt så det blev ingen skiss till min tatuering nu, det var därför jagbörjade med pannkakorna på en gång, hade egentligen kunnat vänta tills typ halv fyra eller så med den. men nu är det klart och jag slipper bekymmra mig mer om det. för nu är det ju bara att hälla på sylt och sen sleva i sig maten, gooott!

nej jag får väll försöka lite till på skissen då, eller bläddra runt lite på internet en stund, till kreativiteten återvänder.


bild från spelningen på klubben, emergenzas tävling. klicka på bilden för att komma till deras hemsida :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0