på väg mot en ny dimension!

jag ville döda min mobil imorse, den ringde kvart över nio och jag vänder mig om för att be martin stänga av den, då ligger inte han i sängen! han hade redan gått upp och vart vaken sen klockan halvåtta, jävla mongo..
jag fick tillslut fatt i mobilen och stängde av den och vände mig om och somnade om. efter en stund kom martin och väckte mig genom att lägga sig bredvid mig och stoppa sina iskalla händer på min rygg.

sen gick vi upp och bakade scones till frukost, hur gått som helst. nu har martin fått upp en hylla till på väggen och den delen av lägenhetens hyllor är nu avklarade. nu ska vi bara få upp tre lampor också. eller vi och vi, jag är rädd för borren så jag håller mig på avstånd..

idag ska jag och ida in till el amir och träna black jack. sen får vi se vad som händer ikväll. om vi går på den där festen eller om det blir ännu en lugn kväll. jag personligen är lite sugen på att träffa folk. frågan är bara vad det kommer att vara för folk där.
men men, nu ska jag klä på mig och fixa innan jag ska åka in till stan. vi hörs senare :)


martin får vara man på riktigt och borrar hål i väggarna. jävlar vad nöjd han såg ut efteråt!



 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0