onsdag

godmorgon vänner!
nu är jagvaken och mätt. martin är på jobbet och jag har min egna lilla morgontid framför datorn en stund nu, hursköntsomhelst!! ska alldeles strax börja göra mig iordning.

har sovit hyffsat i natt, bättre än igår, sämre än när man sover bra (obviously). igår kväll satt jag och skissade lite på martins jobbarkompis tatuering, en knivig design men jag fick som vanligt en snilleblixt och alla bitar bara föll på plats. det blir en döskalle med "döden" kappa med ett svärd i händerna och spöklika vingar, sen får jag se hur jag gör med bakgrunden. åh, jag vill ju börja lägga upp alla mina bilder här, men just nu har jag ingen scanner som fungerar. får se till att martin skaffar en sladd till den vi faktiskt har.

nej hörrni min garderob ropar på mig, jag hör det ;).


jag känner en tjej som fyller 18 imorn ;)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0