off i go again.

nu sk ajag ge mig av till bussen. påpälsad med tjocktröjor, varma mjukisar och min största sjal svept runt skallen. jag vägrar bli mer sjuk... och jag ska upp på en häst ikväll.. aja, det går bra. jag har ridit med brutna revben och 40 graders feber, en liten förkylning ska inte få knocka mig.

och äntligen idag ska mickis få sin födelsedagspresent! jag har den inslagen i plast påsar...(!) för att jag insåg att jag inte skulle hinna slå in den på något annat sätt. och nu insåg jag precis att jag glömt att fota den. äsch! får glida över till henne någondag och göra det!
nu ska jag krypa ner i skorna :)


we're the best of the best!

//carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla som ser det här borde kolla in den här tjejens blogg, hon är galen, använder sprutor, är alkoliserad och ska göra plastikoperationer för pengar som hon får från sin familj, hon är helt sjuk.



Här är hennes blogg: http://youpushedmeaway.blogg.se

2009-02-20 @ 02:16:51
Postat av: Anonym

Alla som ser det här borde kolla in den här tjejens blogg, hon är galen, använder sprutor, är alkoliserad och ska göra plastikoperationer för pengar som hon får från sin familj, hon är helt sjuk.



Här är hennes blogg: http://youpushedmeaway.blogg.se

2009-02-20 @ 02:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0