nu är han hemma!

nu är martin hemma :) det är så mysigt när han kommer hem efter träninge, oftast på bra humör för att han har fåt röra på sig, eller på asdåligt humör för att killen han hatar är på träningen och förstör. men nu är han iallafall hemma och sprang det första han gjorde när han kom hem fram till tvn för att kolla hur det gicvk för sverige i matchen mot österrike, jävla nörd..

imorgon blir det ingen skola för mig del, skönt. så jag ska först ner till martin och sen hem till mamma och kolla om jag hittar lite grejer :). sen är det ju som sagt spelning på kvällen. billion ocean spelar på diselverkstaden vid sju tiden. ska bli kul att se dem igen. jag och martin är väl typ deras trognaste fans.
nej nu ska jag borsta tänderna :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0