NICE!

ååhhhhhh, vet ni vad? jag har vart på gymmet, för första gången på typ två veckor, och jag känner mig som en ny människa :D! fan vad skönt det var. började med att köra 20 minuter på cosstrainern och sen körde jag ett "deffpass" med mage och rygg. det innebär att man håller ett väldigt högt tempo när man tränar och bara vilar typ 20 sekunder mellan repitionerna. det gick så bra att jag vart tvungen att avsluta allt med att springa en kilometer i högt tempo, jag är som sagt en helt ny människa nu!
känner mig så harmonisk och positiv nu, vilket jag inte gjort på någon vecka.

och som grädden på moset ska jag snart åka hem till emma för att ha en riktig tjejkväll hon och jag. vi ska kolla på mamma mia (eftersom jag är den ända tjejen i världen som inte sett den ännu) och pilla med hår och förmodligen göra massa annat mys. mina popcorn ska iallafall få följa med :D.

och för att göra något bra ännu bättre så kanske min mamma får komma hem nästa vecka. nu kan jag njuta av kvällen till fullo och vara nöjd och glad.



emma på gotte och karin på stormy :) från dagens ridtur!

//carro

Kommentarer
Postat av: chili

snygg blogg du har!:)Allt bra o så me dej?

2009-02-27 @ 01:50:50
URL: http://hetchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0