När man är ensam.

fredagkväll och jag sitter helt själv i lägenheten i mina pyjamasbyxor och min älsklingsmyströja utan en plan på att röra mig från soffan på hela kvällen, möjligvis för att gå och kissa.. vilket jag verkligen behöver göra.

vad gör man när man är ensam en fredagkväll? jag tror inte jag har vart ensam en fredagskväll sen... jag minns fan inte! martin är hos en kompis och "fixar hans lägenhet", jag tror att dem dricker öl, men det är ju jag, hah. nej men seriöst så vet jag inte riktigt vad man gör när man är ensam.. så jag tror att jag ska... äta popcorn, spela sims, prova alla kläder i min garderob, kolla på en film, sova i soffan eller ringa martin och grina i panik för att jag känner mig ensam. eller så spelar jag sims..

ingen som har några "ensamenfredagkvälls-tips"? haha, fan vad jag tjatar. jag kan ju alltid återgå till vad jag höll på med, kolla kläder och skor på nätet tills jag typ dreglar ner hela tangentbordet efter allt jag vill ha. balle, jag måste sluta med det här. appropå balle! så gjorde jag en liten miniatyrsnopp i lera till martin på formen idag. jag tror han blev glad. fast nu när den har torkat så ser den bara jätte missbildad ut.. jag är barnsligast i hela världen, men det gör inget så länge man gillar snoppar! :D



nu måste jag verkligen kissa!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0