my bad

oj, ingen uppdatering alls i helgen, jag har inte tagit mig tiden. det har vart en ganska bra helg för min del!
ifredags var jag ju som bekant och firade min älskade mickis som hade 18års middag med sin klasskompis sara. det var jätte trevligt och bjöds på god mat. tyvärr fick jag kramp i magen och fick ligga i en soffa ett tag och vila, därmed behövdes det ingen sopskyffel..
igår var det alla hjärtans dag och jag hade tänkt skriva ett utförligt inlägg om varför jag inte vill fira alla hjärtans dag med en massa presenter och tjaffs, men jag åkte och hälsade på min mamma på sjukhuset istället, sånt som jag tycker man gör på alla hjärtans dag, är med alla man älskar, inte bara sin pojk/flickvän. jag fick skjuts av min morfar dit så jag hann även träffa honom och min syster som även fäljde med. på kväll när jag kom hem och martin slutat spela fotboll lagade vi sushi och åt majskolvar och godis och somnade vid halv elva tiden, en perfekt lördag enligt mig!

och idag har jag vart ute i stallet och ridit lite och sen så har min far, syster och alfons vart här och kollat på lägenheten och fikat, eftersom ´jag bara bott här i nio månader så var det väl på tiden... hah.

imorgon är det måndag och det känns inte alls jobbigt för engångsskull, för det råkar ju vara sista veckan innan sportlovet ;).
nu ska jag kolla klart på LA ink.


bilderm från i fredags när vi öppnar och dricker mickis champange! :D

Jag lyckades öppna, spruta ut halva och sen hälla upp ett glas till mickis. gillar ni färgen på klänningen? haha, och kavajen! min baby!


sen förtjänade ju faktiskt jag en slurk också.


här visar vi ungefär hur vi öppnade för pernilla :P

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0