morgonpigg

jag och min pojkvän måste vara universums sämsta ungdomar.. vi vaknade av oss själva vid tjugo i åtta imorse, och vi somnade inte om.. istället gick vi upp och förberedde frukosten genom att göra sconesdeg och sen klädde vi på oss och tog en promenad i solen i 40 minuter, innan frukost... jesuschrist. så vi var hemma igen vid tio, då gjorde vi fruktsallad, ägg och scones till frukost och satt i godan ro och mumsade i oss alla godsaker. sen har jag sminkat och klätt på mig inför dagens äventyr inne i stan. vi ska in och kolla bokrean och sen sak ajag träna black jack någon timme.

igår kväll somnade vi vid elva (som vanligt). vi hann inte ens äta upp grönsakerna som vi skurit upp för att dippa med, så dem får vänta tills ikväll innan de blir uppätna :).
vi ska till bussen om tjugominuter så nu ska jag jaga på martin lite så han börjar göra sig klar.

later.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0