mermaid

hello allihop :)
nu är jag tillbaka, detvart ju inget bloggande igår. jag hade fullt upp i stallet och sådär. jag vaknade ju hemma hos emma och vi åkte ut till stallet redan vid tio och red i en och en halv timme, sen åkte jag hem till mamma och pillade lite med design (ni kommer få se ) och sen kom mickis och vi gick ner till velam för veckans ridlektion. så det var en heldag igår och därför bestämde jag att idag skulle bli en heldag hemma i sängen med mina pennor och min dator och hittills har jag lyckats helt utmärkt!

vid tre tiden ska jag gå ner till gymmet och köra lite crosstrainer innan martin kommer ner och vi ska träna bröst och triceps. jag trivs alldeles för bra nere på gymmet för att inte vara där, haha.

nej hörrni, jag har en sjöjungfru att slutföra :), ni ska få se den sen när den är klar, prooomise!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0