mayhem

ååhhh, jahg snorar som en jävla dagisunge.. hatar det här, jag som skulle vara på topp på lovet. sitta inne och spela sims hela dagarna. hah.
nej fy fan. jag får väl börja vila upp mig så man är frisk tills sommarlovet börjar. påsklovet om jag har tur. har ju faktist en tendens till att vara sjuk i flera månader när jag väl blir sjuk. jävla balle också.. 31 dagar kvar till B-day. shhuuhoo, jag vill inte bli vuxen.

så nu ska jag börja lägga ut omogna och ovuxna bilder, en startover för min del. 18 är nya 14, skillnaden är bara att mamma inte kan säga att man ska vara hemma vid tolv. fan, jag kan ju vara ute till tio över tolv om jag vill! hell yeah!



saints of los angeles, ett gäng killar som aldrig blev vuxna.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0