LA ink

jag ligger hemma idag.. mådde apa när jag vaknade och det har inte blivit bättre ännu. så LA ink får hålla mig sällskap i ett par timmar. tänkte försöka ta mig hem till mamma en stund sen, för jag SKA ner till stallet idag, basta!

sitter just nu och försöker frihanda en bild. alltså utan att ha någon annan bild att titta på. jag försöker göra så ibland. just nu håller jag på och övar väldigt mycket på döskallar. mitt favorit motiv för tillfället :). just den här bli klassisk med rosor och körsbärsblommor runt. om det bli klar kan jag ju slänga upp den här innan jag åker till mamma.

nu ska jag fortsätta titta på LA ink och teckna. vi hörs!




//carro

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig blogg.

Spana gärna in min och svara på dagens fråga :)

2009-02-19 @ 09:49:36
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0