Horinternet!

jag vill bara skryta lite med att jag faktiskt är i tid till skolan idag! hah!

jag försökte blogga igår typ hundra gånger. men precis när jag skrivit klart hela inlägget och tryckt på publicera så hängde sig mitt internet och jag ledsnade på att skriva saker som ändå bara försvann och spelade sims istället. yes jag är fett nördig, men mina simmar har faktiskt värsta huset nu! hur kul som helst!

nu sitter jag i fotosalen och väntar på att lektionen ska börja. jag som alltid brukar komma sist var en av de första idag.. kors i taket.
när jag klev på bussen hittade jag skolkaren basse som satt och gämde sig på ett säte i mitten. jag konfronterade honom och gav honom en utskällning för att han inte var på första lektionen, sen satt vi ovh jämförde vem som var bakfullast i lördags, vi kom fram till att ingen av oss var det..

eftersom inläggen igår inte ville komma ut på nätet kan jag ju berätta att jag igår var i stallet på färmiddan och tränaded kiboox på kvällen och fick hemmagjord pizza till middag. hur nice som helst :).

nu börjar lektionen.
//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0