home sweet home

MÖTLEY CRÜE KOMMER TILL PEACE AND LOVE I SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! borlänge here I come! det är inte längre någon disskution om vilken festival jag och martin ska gå på. haha. visst, killers OCH takida kommer till hultsfred.. men hallå, mötley crüe, det är typ once ina lifetime iallafall nuförtiden.. jag svävar. martin föreslog att jag kunde fria till nikki sixx då, ja när dem ändå var här liksom. why not, jag slänger upp ett par trosor med en vigselring fastsydd oh orden "marry me sixx" - tryckta på. njaaae, jag håller mig till min alldeles lagomna svensk, heroin och fester utanslut är nog inget jag klarar av..

nu är jag iallafall hemma från min tisdagsrutin i stallet. imorgon tror jag att jag ska stanna hemma fram tills bilden. för det första behöver jag en vilodag så jag inte ligger sjuk på lovet, sen så är martin sjuk också, och någon måste ju ta hand om honom! ;) och eftersom hans mamma inte är här faller den lotten på mig. så vi kan väl se det som att jag "vabbar" imorn, fast för min pojkvän så jag "pabbar".. eller nått, heh.. äh, nu börjar jag bli larvig, dags att krypa ner kanske.
vi hörs imorn!


tre ord: HELL FUCKING YEEEAH!!!!! mötley crüe.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0