hemma

nu är jag hemma igen efter en fruktansvärd dag utanför dörren, nere i stallet, ute på ingarö.. när jag klev utanför porten så var det snö upp till fotknölarna och det snöade fortfarande hur mycket som helst och blåste som aldrig förr. fyfan, jag kunde inte ens titta upp när jag gick till bussen.. uscj o fy.

jag mötte iallafall emma i gustavsberg och fick skjuts och sällskap av henne hela vägen ut. gud vet vad jag hade gjort om hon inte följt med ut idag, inte ridit lika länge iallafall. det var kallt och jävligt och ändå var vi ute i en timme. sen hängde hon med mig och handlade pompa till middagen och sen gick hon med upp och kollade på lägenheten, grymt kul att umgås idag :D

nu ska jag mysa med martin en stund innan vi lagar middag :).


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0