hello

det vart ingen mer uppdatering igår. jag mådde inge vidare och vi var hemma hos ida och chrille och fotade, efteråt åkte vi hem och åt middag, tacos. det gick väl sådär med att fota.. martin vart hur snygg somhelst och jag.. njaae, vart inge vidare, kanske var med tanke på att jag inte mådde toppen.

om en timme ska jag iallafall åka till gustavsberg för att möta upp emma och vi ska åka ut till stallet. det kanske inte är helt jätte bra att jag åker ut dit, men jag blkir verkligen tokig av att sitta inne hela dagarna.. sen får jag ha kelly hela lovet om jag vill också, så det blir skoj :)

ska försöka jobba på min filmaffischen stund.




//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0