Godmorgon!

godmorgon allihopa! idag är det fredag, vilket betyder att jag börjar runt hakv två tror jag och jag är uppe för att jag inte ville sova bort hela förmiddan. jag somnade redan vid tio igår, så tio timmars sömn får räcka gott och väl.
iskolan idag ska vi redovisa våra tema arbeten. så vi kommer väl att vara där i drygt en timme eller så. känns otroligt onödigt att börja så jävla sent då.. väldigt onödigt. men det är ju ganska skönt att ha en ledigförmiddag.

nu ska ni få se filmklippet som min grupp filmade och redigerade och gjorde musik till, enjoy!




det är lite tjatigt, men det är halva grejen ;)


//carro

Kommentarer
Postat av: ida

skön film :)

2009-02-13 @ 11:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0