Godmorgon!

nu har jag ätit frukost med martin som precis gick iväg till jobbet. så snart ska jag börja klä på mig för att åka till skolan.
idag ska jag ha på mig min nya kavaj som jag köpte igår, ni vet en såndär som man viker upp ämarna på :) till det blir det iron maiden t-shirt och leggings tror jag, mums! idag har jag hål timme i två och en halv timme.. ska se om jag kanske hinner förbi forum för att köpa mina efterlängtade vantar som jag minnsan såg att dem hade på newyorker, vill ha vill ha.. sen skadar det ju aldrig att kolla runt lite också.

förövrigt så ska jag inte till stallet idag, utan ska fixa lite grejer med skolan, detta leder till att jag inte kommer att rida på torsdag heller, tråkigt men ytterst nödvändigt faktist! annars kommer jag aldrig att komma ikapp. 

nej hörrni, nu ska jag kila iväg till garderoben och klä på mig. vi hörs! 

det går inte att ladda upp bilder nu :(

//carro 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0