försovning

eller vi kanske ska kalla det för ingen sovning alls.. jag har typ sovit tre timmar i natt, skönt! martin hade tydligen sovit lika dåligt, ingen höjdare.. men nu är jag iallafall i skolan och har typ ingenting att jobba med eftersom jag är så bra och inte har gjort något eller har någon bild till min affisch att jobba med. kuuul. men jag sitter här och är as trött och fett sur för att jag ska jobba och träna idag.
efter skolan måste jag förbi forum och springa in på h&m och köpa deo pch ansiktsmask eller någonting till mitt ansikte som typ håller på att falla i bitar och flagna sönder, jag ser förjääävlig ut. måste ta hand om huden i ansiktet bättre.

nu ska jag gå in och försöka göra mina iv-val, så jag får dem jag vill ha.. well well, rock on så hörs vi senare.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0