fettisdagen

idag är det den 24e februari, vilket för min del innebär en heldel. för det första är det fettisdagen :D! för det andra har jag och martin vart tillsammans i nio månader idag :) och för det tredje s¨är det EXAKT fyra veckor kvar tills jag fyller år. fan vad jag tjatar.

nu på morgonen har jag suttit och degat framför datan, kollat la ink och tecknat lite. vaknade vid halv nio men har inte kommit på att blogg förens nu.
om en stund kommer emma och hämtar upp mig och vi åker hem till min mamma för att gå ut och gå med gammelhunden. sen ska jag ner till stallet och jobba ett par timmar. en helt lagom dag tycker jag :).

nu ska jag göra mig klar.


//carro

Kommentarer
Postat av: KramAnna

KramAnna var här och lämnade en kram.

Postat av: Moa

Hallå! Vi har ju inte ätit några semlor tillsammans iår, vad har hänt? Det måste vi göra :D

2009-02-25 @ 18:32:21
URL: http://moasjoborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0