estet dag

nu har jag ritat lite på jobbarkompisens tatuering. den börjar ta sig, det är nästan så att jag vill göra den själv nu haha. nej men den blir gryyym!

jag är helt slutkörd nu, hela dagen har jag varit estet och filmat och klippt film och det har gått hur bra somhelst. på hela dan tror jag att jag haft sammanlagt 30 minuter rast, men jävlar vad nöjda vi är med resultatet, plus att vi inte behöver komma till skolan förns kvart över ett imorn, om jag ens behöver gå till skolan. snart kommer martin hem och då ska vi äta middag. ida ringde precis och sa att hon inte kunde träna ki-box ikväll, hon lät ganska dålig. så jag får knata ner till gymmet och springa lite på bandet och köra lite styrka idag istället. tråkigt men nyttigt.

imorn ska jag och martin på en billion ocean spelning på diselverkstan, rätt coolt :) hoppas på att få träffa mickis ikväll på gymmet så man kan fråga lite om fredag och sådär, om hon ska med imornkväll.

nej nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund :)



//carro

Kommentarer
Postat av: MIRRE

RAMMSTEIN FÜR IMMER!

2009-02-11 @ 18:10:48
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0