en egen dag.

oj vad jag tjatar om egen tid.. men idag har jag haft nästan en hel dag lite halvt för mig själv. jag har vart hemma hos min mamma och hämtat en klänning som jag kanske ska ha på mig på mickis fördelsedagsmiddag imorn och sen har jag vart i forum och grejat lite till hennes present.. den kommer bli grym och helt klart det bästa hon någonsin har fått, HAH.

nu ha rjag ritat tatueringar till folk hit och dit, så nu ska jag rita den första som jag själv ska göra. jag vill börja med något litet och har "typ" bestämt mig för att göra en döskalle med något slags rosor runt eller så, nere vid vristen/fotknölen på vänstra benet. den kan bli löjligt ball!
och det är ju trots allt bara 40 dagar kvar tills jag fyller år nu, så det är väl dags att börja bestämma sig för vad man vill göra ;). tattoofreak!

nej nu ska jag teckna lite, slänger upp den här om det blir något bra!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0