den försvunna skon..

jag har suttit vid datan i nästan en timme och haft bloggen öppen hela tiden men inte skrivit något.. jag har varit alldeles för upptagen på att dregla över snygga skor och kläder som jag vill ha, ha, ha!!
magen är proppfull av martin hemmalagade lasange, hur gott som helst! vi tröck i oss nästan allting och nu har martin så ont i magen att han måste ligga ner i soffan, tönt!

imorse tog jag och ida oss ut till hivön och röjde bland lera och is i skogen på skogstrollen. efter det har jag och martin vart och handlat i mölnvik och jag har tränat kibox med syrran, som vevade på ganska bra för att vara första gången!
nu är jag trött och det är fotboll på tv, och eftersom det är min favorit sport *ironi* så ska jag nog spela sims en stund.

jusste! igår kväll skulle vi ju på fest och martin hade några kompisr här plus ida, moa och chrille. det bästa var ju att det slutade med att det bara var jag och martin som kom iväg på den där jävla festen, och tio minuter efter att vi hade kommit dit försvann martins ena sko spårlöst.. men mästerdektektiverna carro och sebastian spårade med hjälp av luktsinnet upp skon och den kom tillbaka til dess rättmätige ägare, sen gick vi hem.. eller ja, vi var väl kvar i några minuter och sen gick vi bokstavligen hem. det tog oss ca en halvtimme och vi mådde skitbra och somnade gott.
dessvärre fick jag nästintill panikångest när mobilen ringde vid kvart i nio imorse, fast det är ju en annan historia.

nu bytte martin till animal planet, så det kanske inte blir något sims trots allt, haha.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0