daydreamin

efter dagdrömmande, läsning av bloggar, kontroll av bankkontot, dregglandes efter kläder och skor, så funderar jag på att äta något till lunch. för jag ska ju ner till gymmet om en timme. problemet när man inte lyfter röven med än en decimeter från sängen är att man inte blir hungrig på hela dagen. fast jag tror nog att jag måste få i mig något innan jag knallar ner till gymmet och kör en runda.

jag har gjort klart sjöjunfrun, men eftersom jag inte lyft på röven ännu, så har jag inte fotat den. men så fort jag reser mig ska jag ta en bild och slänga upp, så ni får döma mig.

nej nu ska jag flytta mig och min dagdrömmar om rock n roll, tatueringar och varma dagar ut till köket för att söka igenom kylen efter något ätbart. bye



rock n roll, tatueringar och varmadagar!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0