dags att sussa

det är helt otroligt hur mycket saker det finns till photoshop.. jag har suttit och kollat på olika brushes.. hur mycket somhelst! sjuk..
funderar på att stanna hemma imorn med. jag har verkligen ingen lust att gå till skolan.. vet inte varför, eftersom det senaste tiden faktiskt kännts rätt så bra. det måste väl ha något med förkylningen att göra, man tappar ju lusten till det mesta.
hursomhelst så hade jag tänkt att gå och lägga mig nu. kanske tar en sovmorgon imorn iallafall. jag får se. har iofs prov i kvinnligt och manligt imorgon. kanske ska be läraren sätta upp ett prov för mig när vi har sex och samlevnad istället, så att man har en chans att bli godkänd, hah, jag får sova på saken och sen bestämma mig när martin går upp imorgon.

godnatt!



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0